vart är solen?

God morgon!

Blodomloppet igår gick bra och var som vanligt väldigt kul. Jag får alltid blodad tand av att springa lopp, nu ska jag ta och anmäla mig till midnattsloppet så att jag får det gjort, annars kommer jag stå där på dagen och inte ha någon nummerlapp. Jag har en tendens att skjuta upp saker och ting som jag ska göra, småsaker, som gör att jag till slut för göra i sista sekund. Att beställa sl-kort är också ett exempel på en sådan sak. Det går ut imorgon och jag har inget nytt, jag ska beställa nu, då kanske det kommet på måndag? Det är ju faktiskt lite deppigt, den här terminen var sista som jag fick hälften betalat av skolan..

Vart är solen som skulle vara framme idag? På himlen syns bara ett enda stort molntäcke..jag ska träffa min kära vän från gotland idag, och tanken var att vi skulle ha picknick i tanto. Vi får nog tänka om och ta picknicken i sommar istället, idag får det bli något mysgt café :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0