studenttider

god morgon!

Idag skiner solen men det är tunna moln vilket gör att det känns ovärt att lägga mig och sola..även fast jag vet att solen tar ändå. Snart ska jag ändå göra mig i ordning för att åka in till stan och möta mina kära vänner Malin och Ulrika, jag ska köpa en studentpresent till Filip som har sin dag imorgon sen får vi se, jag ska nog föreslå picknick i humlan eller något mys :) jag älskar picknick!

Ikväll ska jag springa blodomloppet med mamma och hennes arbetskompisar, en tjej hoppade av och då var jag snabbt där och erbjöd mig att springa! Loppet går ute på djurgårn och därefter får man en picknickkorg. Om man inte tränar men känner att man vill börja så kan jag helt klart rekommendera att springa lopp, det är hur kul som helst och det bästa är att alla kan vara med. Det finns människor i alla åldrar och med olika mycket träning i bagaget. Man blir grymt taggad när alla springer tillsammans och det är en jättebra grej att göra tillsammans med kompisarna.

Om jag ska vara inne i stan i tid, vilket jag ska vara (jag hatar att komma försent) måste jag börja göra mig i ordning nu. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0