nytt kapitel - nytt försök på bloggfronten!

jag har tagit studenten och fått en egen dator, mitt liv har börjat ett nytt kapitel och varför inte försöka börja med att blogga lite igen när jag ändå är igång? det var faktiskt min mormor som gjorde att tanken kom upp, hon sa att hon hade sett min blogg och jag kunde först inte komma på att jag hade en. När det slog mig att jag visst har en blogg tänkte jag att det kanske kunde vara kul att ta upp den igen, så jag gör helt enkelt ett försök.

Sommarlov nu ja! den här veckan ska jag verkligen ta till att bara njuta, jobb två kvällar på coop annars är det lugnt. Nästa vecka drar friidrottsskolan igång och då vet jag hur jag kommer känna mig efter dagens slut. jag måste samla energireserver den här veckan!

min student var bäst, fick massor av fina saker, mycket kökssaker blev det och jag älskar det! Jag har en känsla av att det här lovet kommer tillbringas till stor del i köket när vädret sviker. en tanke som slog mig var att jag kan börja laga mat och baka och om jag sedan fotar det jag gör kan jag göra en egen liten kokbok som jag kan ge bort i present, kul tycker jag!

Nu ska tackkorten börja skrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0