imorgon tar studenten 2010 slut

Nu är alla tackkorten till de som var på min mottagning klara och ska bara läggas på lådan, jättefina blev dom! Nu sitter jag och målar naglarna för tidigt imorgon bär det av till Sandviken för att fira min kusins student. Jag kommer stanna kvar till lördag medan resten av familjen åker hem. Jag ska med min kusin ut och fira, först blir det förfest hos emma och därefter lobby, det ska bli riktigt kul :)

Idag tog jag cykeln in till hornstull och träffade Mikaela som kom hit från Gotland idag, vi köpte jordgubbar och satte oss i tanto och pratade om allt som hänt i våra liv. Det var riktigt mysigt och vid 3tiden tog jag cykeln hem igen och nu ikväll har jag sprungit. Det har varit en bra dag på motionsfronten med andra ord :)

nu ska jag slå in sista presenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0