en dag ska jag också gifta mig

En vecka av sommarlägret är avklarad, nu är det bara 9 dagar kvar. Jag har bestämt mig för att det är skönare att räkna dagar än veckor, det blir lixom mindre då. tre veckor = fjorton dagar. jag gillare! den här veckan har ändå varit väldigt bra för barnen har varit väldigt snälla (läs inte gnällt och haft ont heela tiden). Nu är det helg och jag ska vila upp mig och njuta ordentligt, på måndag är det nya tag och jag hoppas att barnen är lika bra nästa vecka! :p

När jag och pappa var på kvantum idag orsakade blixten ett kort, väldigt kort, men ändå, ett strömavbrott i butiken. fatta, hela ica kvantum blev helt kolsvart, jag är glad att jag hade pappa där. men det var värt det, hemmagjorda grillade hamburgare blev resultatet, mumma! men innan jag fick njuta av den smarriga måltiden sprang jag en sväng till stegen, skönt! det är konstigt det där, hur man kan få energi och bli pigg av att träna? innan var jag jättetrött men efter är all energi tillbaka och nu sitter jag här, pigg. vad händer med energin som försvinner lixom???

tomorrow is the big day!! Victorias och Daniels bröllop, jag och pappa ska in. jag tror inte att jag riktigt förstår hur stort det här är. idag när jag föreslog att vi skulle ha svenska flaggor med fick jag en konstig blick tillbaka..det är klart vi ska ha flaggor!! Det har ju typ alla! jag ska iallafall ta med en, och jag smyger med en till pappa också, är det kungabröllop så är det och då ingår viftning med flaggor!! Norrmännen har alltid norska flaggor, vi svenskar kan väl åtminstonde ha det en dag som imorgon då :p

Nu ska jag avsluta det jag gör och snart göra mig redo för en natts sömn. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0