bra helg

hallå!

Jag kom hem från Sandviken för en timme sedan ungefär och nu är jag nästa precis hemkommen från en efterlängtad springrunda! Det blev att jag stannade till idag istället för att åka hem igår som det från början var planerat, jag hade ändå varit hemma själv igårkväll så jag kände att jag lika gärna kunde stanna :)

Fredagen och Mathildas student var jättekul, vi kom upp vid halv 11 och då var det i princip raka vägen till kyrkan. De gick parad genom staden och sen var det utspring i stadsparken. Efter mottagningen åkte jag med Mathilda till Emma där klassen var, förfest med kubb och mycket sång och dans var det som gällde innan vi åkte in till stan. Resten av kvällen tillbringades på Lobby, jäkligt mycket folk och bra fart, träffade lite kul folk som jag har träffat några gånger tidigare så det var en sjukt kul kväll!

Nu ska jag snart iväg och jobba så jag måste slänga i mig lite mat och hoppa in i duschen! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0