2 av 14 dagar

Andra dagen på friidrottskolan avklarad och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte räknar dagarna som är kvar! haha. Visst att det är ett ganska kul jobb med tanke på vad sommarjobb kan innebära men verkligen inte så kul att jag inte vill slippa. Det är ganska många nya barn vilket också betyder små barn och det är ju kul, bättre än alla seriösa 11-åringar som finns. kill me!

Efter jobbet var det körlektion som gick bra, det går verkligen bra nu. har inte kört dåligt en enda gång sedan jag började köra igen, naajs!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå ut och springa eller inte. Jag är sjukt trött men jag vet att jag brukar bli pigg av en runda. Däremot är det tråkigt att springa själv, eller iallafall idag känns det som att jag vill ha sällskap. Men det finns inte så det blir en ensamrunda om det blir något, det som håller mig inne är vädret, lite osäkert..

Kollar även på resor för sommaren, kroatien står högt på listan..jag vill jag vill jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0